Pengeskabe beskytter virksomhedens værdier

/global/scaled/3872x1685x0x324x1000x435/Other-certegoDK-billeder-produkter-ydelser-erhverv-pengeskab-baggrund.jpg

Med et pengeskab forhindrer du, at virksomhedens dokumentation, værdigenstande eller følsomme oplysninger lander i de forkerte hænder.

Pengeskabe kan ses som et overbegreb for en række forskellige opbevaringsskabe, herunder værdiskabe, dokumentskabe, sikkerhedsskabe og serverskabe. Formålet med skabene er at beskytte indholdet mod tyveri og/eller brand. Hos CERTEGO hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning til din virksomhed.

Forskellige modeller til forskellige anvendelsesområder 

Pengeskabe fås i en række forskellige modeller og størrelser. Nogle låses med kodelås og er brandklassificerede, mens andre låses med nøgler, er tyverisikrede og forberedt til forankring. Serverskabe er fx tyveriklassificerede og giver en rigtig god indbrudssikring. Takket være gode ventilationsmuligheder kan serveren også beskyttes under drift.

Tryg opbevaring af vigtige dokumenter 

Fortrolige oplysninger, aftaler eller anden vigtig dokumentation skal beskyttes mod at havne i de forkerte hænder. Der må ikke være risiko for, at de bliver ødelagt i tilfælde af brand i virksomheden. Med et brandklassificeret dokumentskab beskytter du vigtige dokumenter, samtidig med at du gør det sværere for tyven at få adgang til dem.

Suppler med forskelligt tilbehør 

Et sikkerhedsskab er designet til opbevaring af våben, fortrolige dokumenter, bærbare computere og lignende. De har ofte termisk sikring og dirkefri nøglelåse eller godkendte elektroniske låse. Skabene kan suppleres med en række forskelligt tilbehør som låsbare fag, indsatser til bærbare computere og hængemapperammer. Indretningen giver uendelige muligheder for at kombinere tilbehør på alle tænkelige måder.

Beskyt dine ejendele med det rigtige skab 

Kontakt dit lokale CERTEGO kontor, så fortæller vi mere de forskellige typer pengeskabe, der er tilgængelige, og hvordan vi kan finde en opbevaringsløsning, der passer til din virksomhed.